Якщо ви вирішили самостійно продати свою нерухомість, то ці поради можуть допомогти у швидшому продажу. Ці поради були зібрані з особистого досвіду, а також з досвіду ріелторів нашого міста та західних публікацій у статтях про ріелторську справу.
1. Грамотне оголошення
Як не дивно, здавалося б, це очевидно, але ні… У більшості випадків оголошення пишуться сухо, з помилками, друкарськими помилками, в них не вистачає деталей і життя.
Компанії Redfin і Grammarly провели опитування серед 1290 осіб і з'ясували, що 43,4% респондентів мають набагато менше бажання записатися на огляд об'єкта, якщо оголошення про його продаж містить помилки або граматичні помилки. Звіт також показав, що найефективніша довжина оголошення про продаж будинку чи квартири складає 50 слів.
Приділіть цьому кроку з продажу нерухомості особливу увагу, напишіть текст, який міститиме всі важливі характеристики, а також вестиме читача в реальному часі по вашій квартирі, розповідаючи її особливості та вигідні унікальні її особливості.
2. Приведіть вашу нерухомість у стан чистоти та лиску
Генеральне прибирання один з важливих та основних пунктів у продажу будинку чи квартири. При цьому варто видалити всі ознаки хаосу:
Заберіть усі непотрібні та зайві предмети у шафи або комору
Заберіть усі особисті предмети
Якщо є потреба та можливість, оновіть фарбу фасаду будинку, замініть дверні ручки та інші зношені дряпані предмети або відреставруйте їх
Вимийте вікна, дзеркала та інші відбивні та глянсові предмети
Ще можна вдатися до деяких хитрощів. Для того, щоб квартира або будинок здавалися світлішими і затишнішими, можна встановити потужніші лампочки та додати квіти.
Цікаво, що навіть підбір книг на полицях може вплинути на остаточне рішення потенційного покупця. Якщо ви збираєтеся піднести об'єкт у кращому вигляді, слід сховати від очей відвідувача книги на кшталт "50 відтінків сірого" та посібника з самовдосконалення. Книжок не повинно бути надто багато, щоб не створити враження хаосу. Слід залишити на полицях тільки вибрану класику в гарних палітурках. Для "сімейного гнізда" підійде і дитяча література, акуратно складена на свої місця.
На журнальному столику краще скласти багато ілюстрованих видань про природу, архітектуру або музику: вони не тільки справлять сприятливе враження, але і можуть виявитися корисними покупцеві з інформативної точки зору.
3. Зробіть професійні фото своєї нерухомості
Часто перший контакт покупця з нерухомістю здійснюється через онлайн ресурси, де перше що бачить покупець - це фото об'єкта. Якщо фото будуть низької якості, або на них буде погане освітлення, сторонні предмети, тварини, люди та невдалі плоскі ракурси, навряд чи покупець зацікавиться і захоче йти на показ.
Фото мають бути соковиті, з найвигідніших ракурсів. Вони мають говорити «купи мене». Для надання фото незвичайності можна в кадр помістити домашніх тварин, але тут потрібно бути обережним, необхідно враховувати стилістику будинку, а також цінову політику, якщо тварина не гармоніюватиме з інтер'єром, наприклад, у кадрі буде звичайний непородистий пес - можна досягти зворотного ефекту.
4. Робіть відео зйомку нерухомості
Сьогодні дедалі більше інтернет-ресурсів першими показують контент, де є відеоролики. На це варто звертати увагу, оскільки це ранжування здійснюється на основі переваг споживача. Люди все більше хочуть сприймати інформацію через графіку, аніж читати.
Якщо у вас немає можливості найняти агентство, яке зніме сюжетний ролик, можна обмежитися звичайним відео оглядом, знятим на телефон. Якість відео має бути не менше 720p. Перед зйомкою можна переглянути кілька схожих відео, щоб зрозуміти, як знімати та вибирати ракурси.
5.Творчий підхід
В інтернеті багато історій, як власники дорогого будинку або квартири попросили своїх дітей намалювати оголошення або в кадри нерухомості помістили Бетмена і вигідно продали свою нерухомість за кілька днів.
Спробуйте подумати, як ви можете незвичайно подати свою нерухомість, щоби воно виділилося серед сотні інших. А також подумайте, яку емоцію має відчувати покупець, щоб вибрати ваш об'єкт і спробуйте цю емоцію передати через відео, фото чи іншими способами реклами.
6. Наповніть будинок приємними запахами
Насамперед варто позбутися неприємного запаху. Це може бути тютюновий запах, кота, запах плісняви тощо.
Потім наповніть свій будинок ароматами. Це може бути запах здоби, а найкраще – свіжий квітковий флер. Найкраще використовувати помірні запахи. У будинку чи квартирі не повинно пахнути різко та задушливо, навіть якщо цей запах приємний. Придбайте спеціальні ароматичні палички, причому чим якіснішими і дорожчими вони будуть, тим вигіднішим буде враження від вашого об'єкта. Досягайте тонкого аромату, а не густого нав'язливого запаху.
7. Сервіруйте в будинку прохолодні напої та частування
За даними одного з опитувань, більше 30% британських ріелторів свідомо печуть пироги або готують якесь запаморочливо пахнуче блюдо перед показом квартири, на додаток до якого нерідко пропонують клієнтам прохолодні або міцні напої. Адже це дуже просто зробити і вам самим!
У більшості випадків важливим є сам факт частування – це може бути куплена свіжа з неймовірним ароматом випічка або фрукти. Готувати необов'язково.
Якщо ненав'язливо пригостити потенційного покупця, то ймовірність, що йому захочеться дізнатися більше про вашу нерухомість і купити її, зросте вдвічі.
8. Використовуйте історію будинку
Дізнайтеся все про ваш будинок, хто в ньому жив, коли і ким був побудований, можливо виявиться, що історія дуже цікава, якщо це так, то їй можна поділитися як у рекламних оголошеннях, так і при показі. Що підвищить індивідуальність вашої нерухомості та прискорить її продаж, і ймовірно підвищить її вартість.
Це невеликий список порад для підігріву попиту на вашу нерухомість і його можна розширювати та комбінувати на ваш розсуд та фантазію. Якщо вам не хочеться займатися цим особисто, то залучіть фахівців з продажу нерухомості.
З турботою про Ваш спокій, команда «АМ Естейт»