Мачо, ковбой чи професор – хто з них Ви?

Менеджери нашої компанії за родом діяльності спілкуються з різними людьми – активними, спокійними, веселими, серйозними. Наші клієнти – люди найрізноманітніших професій та захоплень. Серед них є стоматологи, футболісти, яхтсмени, байкери, поціновувачі екзотичної кухні та любителі грати в гольф.

Звичайно, наш менеджер має вміти знайти підхід до кожного клієнта. А для того, щоб знайти цей самий підхід, необхідно зрозуміти, що за людина знаходиться перед тобою, що для неї важливо, які потреби та переживання має. Саме тому до нашої програми навчання включено обов'язковий розділ, в якому йдеться про типажі клієнтів.

Існують різні підходи до визначення типів клієнтів. Так, наприклад, це і поділ по переважному каналу сприйняття (хтось сприймає картинки, хтось все пропускає через відчуття, а іншим важливіше за все схеми та алгоритми), і типізація в залежності від переважаючої потреби. Одна з класифікацій, що запам'ятовується, якою хотілося б поділитися - це поділ клієнтів на типи в залежності від переважання в них логіки або емоцій, а також прагнення домінувати або підлаштовуватися.

Ці типажі дуже яскраві, добре відомі, і тому класифікацію можна використовувати не тільки у роботі з клієнтами, а й у спілкуванні з колегами, друзями, знайомими.

Що ж це за типажі?

Почнемо з Ковбою

Ковбой – він ковбой і є. Розкутий, вільний, владний, який привертає увагу. Ковбої вибирають дорогі бренди, але не виставляють їх на показ, швидше, це важливо для їхнього власного самовідчуття. Ковбою можна дізнатися з конкретної, гучної мови, широких жестів, непоступливості в розмові.

Ковбой звик, що з його думкою погоджуються, і до останнього відстоюватиме свою точку зору. Ковбой завжди бере ініціативу до своїх рук. Для нього важливі престиж, вигода, влада та статус.

Наші клієнти-ковбої завжди обирають престижні об'єкти, які транслюють світові статус їхнього власника. Наприклад:

 

Наступний типаж – Мачо

Усі ми знаємо, хто такі мачо. Зазвичай, це цікаві, харизматичні люди з артистичною натурою. Вони азартні, іскрять гумором, дружелюбні та зачаровують усіх, хто перебуває навколо них.

Мачо легко дізнатися, адже він або вона завжди виділятиметься серед інших – екстравагантним одягом, оригінальною зачіскою або просто неординарними манерами. Але це завжди буде ідеально підходити Мачо.

Як клієнт, Мачо шукатиме новизну, красу та оригінальність. Мачо оточує себе лише гарними речами, які будуть гармонійними з його внутрішнім світовідчуттям.

Нашим клієнтам-Мачо ми готові запропонувати саме такі об'єкти, які підкреслять їхню оригінальність:

 

А тепер давайте познайомимося з професором

Ні, це не обов'язково кандидат біологічних наук у костюмі і з портфелем. Професором таку людину називають з тієї причини, що для неї вкрай важливо отримувати точну, чітку, перевірену інформацію. Така людина не покладатиметься на емоції у прийнятті рішень, вона спирається на логіку та об'єктивні дані, з яких робить раціональні висновки.

Професор віддасть перевагу яскравому та оригінальному функціональні, практичні, корисні речі. Він неохоче ризикує, завжди прагне прорахувати ситуацію. Професор завжди вибере те, що перевірено та безпечно. Він шукає надійності, якості, гарантії.

Професори завжди компетентні у тому, що роблять. І тому вони вимагають такої самої компетентності від тих, з ким вони працюють як клієнти. І нам насправді є що запропонувати навіть найвибагливішим клієнтам-професорам:

 

Ну і нарешті, ми дісталися до Друга

Друг, як видно з назви, – доброзичливий типаж. Він відкритий до спілкування, емоційний, для нього важлива довіра та чесність. Такі люди цінують надійність і покладаються на тих, хто справді зможе допомогти їм у їхніх питаннях.

Друг – це завжди душевний співрозмовник, який створює навколо себе атмосферу комфорту та затишку. З ним тепло і легко, але він вимагає щодо себе такої ж відкритості та довірливості. Ніколи не взаємодіятиме з тими людьми, які викликають у нього сумніви.

Ми знаємо, наскільки важливе для наших клієнтів-Друзів відчуття комфорту та захищеності, тому готові запропонувати їм тільки найзатишніші об'єкти:

 

 

Ну що, впізнали в одному з типажів себе? А може, у Вас міститься цілих два типажі?

 

Автор статті: Марія Конарова, керівник департаменту персоналу

З турботою про Ваш спокій, команда «АМ Естейт»

Інші новини

Ви вже вирішили, де проведете відпустку цього літа? Тепер саме час подумати про це!

Дивитись докладніше

Є думка, що ріелтором може бути абсолютно кожен, але при цьому більшість впевнена, що це погана професія...

Дивитись докладніше

Щодо купівлі продажу нерухомості завжди є ризик для обох сторін. Але якщо продавець ризикує втратити частину прибутку і надто довго продавати, то покупець ризикує більше, оскільки він може втратити і гроші, і нерухомість.

Дивитись докладніше
facebook instagram youtube