Занадто багато пафосу чи чому ми не беремо на роботу професіоналів?

  

«Все, що ми собою уявляємо, — це наші ідеї та наші люди. Вставати вранці і тягнутися на роботу нас

змушують лише перебуваючі у стінах компанії блискуче розумні люди.

Я завжди вважав, що правильний підбір співробітників.

це запорука успіху у будь-яких справах»

(Стів Джобс)

  • Привітна, але строга брюнетка на рецепшені.
  • Інтелігентний стриманий адвокат.
  • Флегматичний аналітик, що переміщається офісом тільки з величезною чашкою чаю.
  • Шумні менеджери з продажу, з вічним телефоном біля вуха.

Ми всі дуже різні. Хтось вибуховий та емоційний, а хтось холоднокровний як скеля навіть у найскладніших ситуаціях. Одні фанатіють від «Зоряних війн», інші зітхають над сентиментальними мелодрамами.

Часом нам буває складно спілкуватися навіть один з одним, але кожен із нас, у будь-який момент часу, завжди може сказати: «Ми – команда!» І в цьому не буде ні тіні іронії чи сарказму.

Тому що кожен із нас, незалежно від зовнішнього вигляду та захоплень, професіонал у тому, що він робить. Кожен співробітник пройшов серйозний відбір прийому працювати (2-3 співбесіди, перевірка службою безпеки, тестування професійних якостей). Серед нас нема випадкових людей. Ми звертаємо увагу на професіоналізм, досвід з посади, але разом з цим для нас дуже важливо, як виглядає наш співробітник, наскільки близька йому атмосфера в офісі, чи зможе він стати частиною команди.

Колись один із кандидатів, який повністю підходить з досвіду та вмінь, у перший день роботи назвав наш колектив «надто пафосними – ви ж одягаєтеся все як на червону доріжку! Як так у вашу Менору ходити щодня?!

У такі моменти розумієш, що у нас дійсно є свій стиль, своє обличчя, і мало бути просто хорошим менеджером/маркетологом/юристом, потрібно бути менеджером у стилі «АМ Естейт».

Так, мабуть, це не найлегший шлях. Адже в інших агентствах нерухомості завжди роблять ставку на кількість - набрати більше ріелторів, дати їм клієнтів, яких місяцями вже мучили попередні ріелтори, і нехай як хочуть, так і працюють! Багато хто ламається відразу, передають клієнтів новим та новим співробітникам. Хтось шляхом спроб і помилок розуміє, як працювати, і вкорінюється на цій посаді. Здавалося б, чому ні – для агентства так простіше – головне, наймати постійно більше людей, а там хтось із них та й закриє угоду…

 

Але чи завжди легкий шлях – найправильніший?

«

Коли ви приступаєте до вирішення якоїсь проблеми, спочатку на думку лізуть найскладніші рішення, і більшість людей на цьому зупиняються. Але якщо продовжити думати далі, якщо вникнути в проблему, якщо шар за шаром прибрати лушпиння, ніби чистиш цибулю, то приходиш до найелегантнішого і найпростішого рішення. Більшість людей просто не вистачає на це сил чи часу. Ми вважаємо наших клієнтів розумними людьми, їм потрібні речі, продумані до дрібниць»

(Стів Джобс)

 

Ми ніколи не підемо шляхом «брати кількістю». Ми давно вирішили, що це наш формат роботи. Ми роками формулювали наші цінності та місію, висікаючи їх як мармурову статую. І ми точно зрозуміли собі, що наша головна цінність – Клієнт. Заради Клієнта ми ведемо свій бізнес. Саме на потреби Клієнта орієнтуємось у роботі.

Тим більше ми хороші саме на ринку елітної нерухомості. Отже, наш Клієнт завжди більш вимогливий. Наш Клієнт може дозволити собі обирати не просто хороше, а найкраще. І це стосується всього – нерухомості, партнерів, стосунків.

Отже, ми просто не можемо собі дозволити бути як усі. Кидати ненавчених менеджерів у роботу із серйозними замовленнями, працювати не за стандартами, а як менеджеру захочеться. Ми не можемо не витратити 2 місяці на те, щоб новий менеджер пройшов систему навчання роботи в нерухомості та плавав у цій сфері як риба у воді. Не можемо не навчати своїх співробітників та не думати про те, наскільки комфортно їм працювати в офісі.

Ми не можемо дозволити собі підвести нашого Клієнта. Ми маємо йому відповідати. 

Саме тому таки, напевно, можна виділити те, що нас об'єднує – ми всі любимо складні завдання. Ми любимо виклики, і справді отримуємо задоволення, коли справляємося з цими викликами на найвищому рівні. Виклик – потрапити до нас на роботу. Виклик – пройти всю програму навчання раніше за термін. Виклик – перевиконання поставлених планів. Виклик – не просто виправдати очікування Клієнта, а зробити більше, ніж він очікував. Наші співробітники щодня стають кращими, досвідченішими, сильнішими – адже по суті у нас немає іншого виходу)

Так, звичайно, нам є над чим працювати. Є помилки, розчарування, невдачі. Ми пробуємо, і звичайно ж, іноді боляче забиваємося. У нас теж бувають важкі моменти, і ми засмучуємось, коли щось йде не так.

            Але головне, що є у нас – це люди. Люди, які розуміють, куди вони йдуть, навіщо їм туди і як дійти мети. І навіть якщо на цьому шляху ми будемо втрачати і припускатися                    помилок, ми будемо на них вчитися.

І кожен, хто стане частиною нашої команди, буде так само разом з нами йти цим складним, але шалено цікавим шляхом.

І кожен Клієнт, який звернеться до нашої компанії, ніколи не буде просто гаманцем із грошима. Ми станемо його партнером, здатним завжди проконсультувати, пояснити, допомогти і впоратися з будь-якими питаннями у сфері нерухомості, які тільки можуть у нього виникнути. Адже саме це суть нашої роботи.

 

Бажаєте стати частиною нашої команди? 

Телефонуйте за телефоном +38 (093) 050 04 24, +38 (096) 136 97 40 або пишіть на пошту office@amm.dp.ua

С заботой о Вашем спокойствии, команда «АМ Эстейт»

Інші новини

Ви вже вирішили, де проведете відпустку цього літа? Тепер саме час подумати про це!

Дивитись докладніше

Є думка, що ріелтором може бути абсолютно кожен, але при цьому більшість впевнена, що це погана професія...

Дивитись докладніше

Щодо купівлі продажу нерухомості завжди є ризик для обох сторін. Але якщо продавець ризикує втратити частину прибутку і надто довго продавати, то покупець ризикує більше, оскільки він може втратити і гроші, і нерухомість.

Дивитись докладніше
facebook instagram youtube